joi, 30 iunie 2011

reCreatia mare - cum se divid celulele de baza

Cris: daaa, spune-i cum vrei, dar eu, la 34 de ani, nu ma mai vad nici mireasa, nici mama a doua oara si nici ofiter maritim trei; sunt cam degeaba; astept sa mi se duca zilele, si asta singura...pe-aici...
Cris: a nimanui
Cris: iar cand vii acasa, nu sunt nici macar a ta
Cris: ca ai tu pitici pe creier si astepti sa sar eu pe tine...
Cris: nu-ti mai zic cat de "dorita" ma simt...cand pleci in voiaj; de cand nu ne-am mai sarutat in timp ce ne iubim...mai stii?
Cris: eu zic ca ne "iubim"...ca eu asta fac..... asa cred
Cris: acum, fara iubire, cum zici tu... nu cred c-am putea sa facem "sex"...ca tu nu "esti  genul"...
Cris: eee, soooo, ...cred ca si de-aia plec in lume...
Cris: pentru toate cele scrise mai sus
Cris: de cand nu ti-a mai fost DOR de mine? dac-ai fi un pic sincer...nici nu ti-ai mai putea aduce aminte
Cris: acum...cine nu mai iubeste pe cine? ca eu nu ma hranesc nici cu audi, nici cu case, nici cu bani...ca tot ai vrut sa aflii ADEVARUL.
Cris: DA STII CE?  in voiajele MELE voi lasa cate o parte din mine in fiecare colt de lume in care-am sa ajung, si cu, sau fara apa vie, am sa renasc si am s-o iau de la capat...cu, sau fara tine...asta tu hotarasti
yak52b: cu sau fara mine ai hotarat tu, deja, vad...
yak52b: nu mai are rost sa incarc lista cu motive de divort de mai sus cu asteptarile MELE de la tine.
yak52b: si stii bine de ce.
yak52b: am obosit. si asta cu mult timp in urma. peste fiecare rand de oboseala care vine mai pun un vis. asta, pana acum, a impins lucrurile de la spate, sa mearga inainte.
yak52b: iar cu iubirea... stam ca dintotdeauna: n-am simtit niciodata ca primesc ceva gratis, ci mereu - si ti-am mai spus asta - am primit doar daca am dat. asa esti tu, se pare, croita pe "i love you back.". e posibil sa ma fi mintit singur in astia 15 ani ca am fost vreodata iubit - fiindca nu stiu cum e aia - de regula am fost admirat. probabil pentru ca "scriu misto" sau "arat misto", sau sunt "baiat bun", sau "sunt destept", ori "e mare"... sau probabil pentru niciunul dintre motivele astea - presupunand ca ele exista cu adevarat.
yak52b: de unde mai vrei energie si viata si atentie si mai stiu eu ce, atunci cand peste ala care am fost s-au asezat strazile de zi cu zi, oamenii naspa, casele, masinile, joburile, minciunile, sarutul ala al tau pe gura altuia (si acum imi vine sa-mi tai juma' de p... fiindca am fost atat de dobitoc incat sa te urmaresc!)
yak52b: n-am unde sa fug din lumea asta si - imi pare mai rau decat iti pare tie! - nici tu nu mai esti de mult  fata aia care parea sa imi dea un refugiu/reper. singurul lucru cu care mai sunt ok, singurul "acasa", daca vrei, este copilul ala care inca mai sare din cand in cand afara din tine. ori, poate si asta e o iluzie de-a mea, o imagine de care ai obosit...
yak52b: si ti-am spus de nenumarate ori sa dai inapoi, sa fii "deasupra", sa treci cu gratie peste lume si peste mine, cand e cazul, doar ca sa am eu un punct de reper cand o iau aiurea... nu a fost sa fie. am gasit incet incet, de-a lungul anilor impreuna, un soi de a ramane eu raportandu-ma la mine si la vreo 2 carti...
yak52b: auzi?! stii ce? nu prea mai am chef, efectiv, sa tastez... nu vad niciun rost in ce facem noi aici.....................
yak52b: la ora asta am in cap numai cacaturile de peste ani, incepand cu un perpetuu banner cu "marinescu" scris MARE pe el. dintre toate "steagurile astea ale tale", fluturate de-a lungul anilor, se pare ca eu am stat mereu, in p..a mea, pe cel mai mic...catarg. :)
yak52b: cat despre sex, ca tot veni vorba - ai fost si esti, in continuare, o enigma pentru mine. insa nu la modul ala la care enigmele contribuie in vreun fel la mister, iar misterul la calitatea actului... nope, dimpotriva - genul de puzzle care da dureri de cap si ramane... nerezolvat. de aia si minciuna aia grosolana de la inceputurile noastre cum ca as fi oarecum experimentat in treburile astea. imi inchipuiam ca asta o sa deschida vreo cutie si o sa faca lucrurile mai simple. cacat, n-a fost asa... am invatat mai tarziu ca nu poti sa te prefaci ca stii despre ce e vorba atunci cand te afli prima data in p..a goala, de fatza cu o femeie, dezbracata si ea.
yak52b: io imi inchipuiam ca si treaba asta e un soi de calatorie in doi, unde lucrurile se invata, numai ca nu sunt eu ala care sa deschida usile, din singurul motiv ca habar nu am unde duce mintea unei femei atunci cand te apuci sa-i explici cam ce ai vrea tu sa se intample in pat. eu cred si acum, pana la proba contrarie, ca lucrurile se duc pana intr-acolo unde vrea EA, si nici un centimetru mai mult. altfel, risti sa produci vreo mica catastrofa - si asta e probabil mult mai dificil de reparat atata vreme cat ti-ai propus sa imbatranesti cu femeia respectiva. imi inchipui ca asta e si un motiv temeinic pentru care barbatii se mai duc pe la curve: dupa ce pui banu' jos, fetzele sunt uitate. e simplu. si incep sa cred ca e si singurul mod in care astea doua specii total diferite pot ajunge la un acord
yak52b: in materie de sex.
yak52b: iar cu prima "intalnire" de dupa ce vin din voiaj, tu sa-mi spui cat de mult iti doresti sa "sari pe mine", fiindca nu am simtit niciodata ca arzi de nerabdare sa "mi-o pui". se prea poate sa fiu doar nesimtit. cat despre plecarile in voiaj, ultima saptamana de dinainte am mereu impresia ca dezertez; in fapt, TU ma faci sa cred ca plec in vacanta, ca fug de acasa, ca parasesc  barca la greu. so, nu-mi vine cheful sa te mai si ...f..! peste toate astea, ar  fi culmea... abuzului!
yak52b: vorbeam cu un tip ceva mai destept; auzi: sinceritatea omoara negresit un cuplu . cica ce trebuie ca sa mearga totul bine este sa stii sa minti frumos, ca si cand ai spune adevarul. pentru chestia asta nu s-a gasit inca un nume.... cica nu e minciuna pura, adevarata. e un soi de poezie, dupa care femeile se omoara...
yak52b: asa, despre planurile din debutul mesajului tau - nu dispera! poti fi o frumoasa mireasa si la 40 de ani, nu e o problema pentru tine... cat despre inca trei-cinci copii, aici sper sincer sa povestesti celui cu care vrei sa-i faci (nu ma exclud, inca....) cam cum vei reusi in acelasi timp si o frumoasa cariera pe mare. este posibil, zic, in urmatorul scenariu: el - jupan bine infipt in companie si cu o caruta de bani acasa. tu - insarcinata pana in 5-6 luni, poti fi ofiter pe minunata nava. apoi, vreo 5-6 luni faci pauza pentru nascut si recuperare, plasezi pruncul bonei/bonelor si revii langa dom' jupan. (si aici, acum, ma exclud din ecuatie - fiindca, fizic, imi e cu neputinta sa ajung comandant mai devreme de vreo 4-5 ani calendaristici). so, ai solutia, asadar, te-am ajutat eu cu calculele,
yak52b: fiindca, sincer, sa pui pe hartie doar ceea ce vrei si sa nu iti oferi si un MOD in care sa ajungi acolo, e lamentabil si contraproductiv si seamana a depresie amestecata cu inconstienta si prostie. intr-un cuvant - e o aiureala...

2 comentarii:

  1. Pacat ca treci prin experimentul asta tampit care ti-a amprentat viata. Imediat ce-o sa gasesti un punct de sprijin undeva, pe langa tine, o sa vezi ca ceturile nu-s chiar atat de greu de impins intr-o parte. OK, matrix sa-mi ramana numele :).Si poti sa-mi scrii mail oricand ai chef,sa stii!

    RăspundețiȘtergere
  2. mecanic de locomotiva2 iulie 2011 la 07:17

    M, pot sa-ti scriu, chiar si vreau, dar unde sa trimit plicul? prost cum sunt, am incercat mai multe adrese, la care statea acelasi tip, mailer-daemon. omul, enervat ca l-am trezit in toil noptii, a facut scrisorile ghem si le-a trimis inapoi, ca spam.
    so, ce-ar fi sa dai tu un semn aici: yak52b@yahoo.com. yak52 e un superd avion sovietic, daca te-ai mirat. ce e matriciala, afara doar de mate si imprimante?

    RăspundețiȘtergere