duminică, 26 iunie 2011

Să ne facem rău şi la urmă să ne facem bine




Cris: mai esti? acum am intrat pe mess…
M: z'up?
Cris: nimic... am raspunss si io la un ding, deranjez?
M: m-ai spart!
M: cum a murit pestele?
Cris: … pai dc ma iei cu z'up….
Cris: mami zice ca i-am dat io cu pixu-n cap acu 2 zile, dar fii-ta a descoperit ca una dintre femele e de fapt un mascul camuflat. sau ceva de genul asta, sexele se omoara intre ele. m-a convins si pe mine, ca nu accept varianta cu pixul
M: normal, orice peste de acvariu e facut sa ia usor un pix in cap
Cris: nu-s o criminala si chiar nu pot sa calc peste cadavre, fie ele si de pesti.
M: da’ ce cautai sa scrii in acvariu?
Cris: haha. am bagat pixul sa le fac vartej sa inoate, ca sa nu bag degetu in apa aia imputita
M: poate ca si pestii mor de batranete, asteptand sa-i marite cineva. stie cineva cat de vechi era?
Cris: asa i-am zis si io… stai, acu a venit cu alte vesti!
M: cand cumperi un peste, iti da certificat de garantie?
Cris: nu. auzi: cica femela e neagra, si cand baga ea mana in bol, se albeste
M: pai, daca ar aparea acum o mana din cer, sa-ti agite apele, nu te-ai albi? poate femela aia o sa moara de inima, daca mai bagati obiecte
Cris: am facut deja o gafa si i-am zis ca deja statea in magazin de un an, si a inceput sa planga si mai tare, ca ei i l-a adus mosu...si ca nu i-ar aduce un peste batran.  era cadoul ei de craciun - a murit spiritu’…
Cris: trebe cumparat acvariu de-ala cu filtru
M: oricum, craciunul nu tine pana la craciunul urmator, tine pana cand arunci bradul
Cris: s-o crezi tu
M: de fapt, cred ca tine mai putin, da am zis si io asa...
Cris: pana vine filtrul, ii arunc eu pe toti
Cris: oricum cred ca din cauza socului a facut diabet
Cris: are glicemia 153
M: poate faci o mancare de pesti tropicali
Cris: enorm! eu am 113 si cica tot e mult
M: copilu’  are glicemia mare???!!!
Cris: daaa. tre sa merg cu ea la medic, sa-i fac analize
M: cum ai aflat?
C: de doua ori am testat-o cu testerele lu’ mami, si i-a iesit la fel
M: pai mai conteaza si ce mancase. daca se indoapa cu ciocolate...
Cris: nuu,  glicemia aia i-o facusem intr-o dimineata, nu mancase decat un albus de ou fiert
Cris: fara paine, fara nimic
Cris: nici nu-i ajunsese bine in stomac
Cris: dupa care a venit socul cu pestele mort...si mi-e frica sa nu i se fi marit. chiar nu mananca dulciuri, doar stii
M: bai, oamenii de stiinta, biologii, nu fac socuri de-astea. ea e biolog sau prietena cu necuvantatoarele?
M: bea apa  dulce?
Cris: daaaa, ca n-are voie suc, doar stii
Cris: vezi, din cauza aia
Cris: e biolog
M: deci e de la apa... ai facut glicemia la pesti?
M: ti-am zis eu ca daca ii iei acvariu, are ce face...
M: face glicemie
M: trebuie sa fie pesti mai multi, ca sa nu-i mai denumeasca si sa nu poa’ sa-i numere
Cris: are deja 3 si-un melc. am uitat sa-ti spun ca i-am luat, am dat vreo 500000 pe ei
M: noi aveam o suta de gupi care faceau cate 1000 de pui pe saptamana. chiar ne bucuram cand ii mai mancau scalarii
Cris: ea ii pandeste p-astia in fiecare secunda sa vada daca au facut icre
M: 500000 – melcu’!? frate, aveti grija sa nu moara, ca dupa asta plang eu!
Cris: nu, mah. 8 lei sanitaru, 4 lei melcu’, 12 lei fighting fish femela
Cris: 50 total, cu tot cu mancarea
M: a! m-am linistit, poate sa moara melcu’  acu...
Cris: de 20 de lei mi-am luat eu pantaloni de la mini prix, de peste drum, deci 30 tot-tot
M: ce matematica de acvariu cu pantaloni ai!
Cris: daaa, melcu’ mananca cacatu de pe peretii acvariului
Cris: sanitaru il mananca pe ala de pe fundul acvariului….
Cris: numa fighting fishii sunt degeaba, polueaza, si-atat
M: toata lumea manaca cacat, la o adica, nimic nou.
Cris: sa stii
M: ar fi misto daca ar face astia delfini mici, de acvariu, de bol. azi am schimbat de drum in plin ocean, azi, pe la 12
Cris: daaa...cum?
M: a venit mail sa nu ne mai ducem pana in port elizabeth, ca ne ducem degeaba, nu mai e nimeni acolo. asa ca am pus cap durban
M: si acum suntem in ancora
M: biletele de avion au ramas valabile, asa ca tot vin acasa….
Cris: adica stati la ancora pana iti vine tie avionul?
M: da, pana vine hidroavionul... s-a eliminat port elizabeth, atata tot. e mai bine, nici nu speram la asa ceva, un port mai putin...
M: tu de ce zici ca iti faci viza de state?
Cris: c1/d,  ca sa pot sa plec si eu in voiaj
M: aha.
M: ..........
M: astepti sa intreb eu, sau mai dai si tu ceva amanunte, gen: "care voiaj?" "cu cine?"
Cris: voiaj de treiar, cand se elibereaza urmatorul post de treiar...cu compania aia.
M: pana la urma, esti inca prietena cu ei?
Cris: daaa, i-a strans ionescu cu usa, dupa ce am plecat
M: aham.
M: zi si tu, "cristi"
M: nu ionescu
M: ca acu’ stiu despre ce e vorba
M: :)
Cris: ! de unde, ma?
M: de pe surse
Cris: care surse, ma?
M: sa lasam...
Cris: sa lasam, ma...
M: e mai simplu cand e simplu
M: asta n-ai inteles tu
Cris: bine, ma
Cris: nu stii ca-s proasta?
Cris: niciodata nu inteleg
Cris: de-aia nu-s io buna pentru tine
M: nu esti proasta la modul asta... esti proasta de gura, de atitudine, proasta cand e vorba de alegeri, de sentimente
M: ...cand iti faci singura rau...
M: in rest, esti mai desteapta de cateva ori decat mine
Cris: si cu tine n-am fost la fel de proasta?
M: ba da. ca ai stat atata…...
Cris: >:d<
M: nu inteleg emoticonul asta…
Cris: voila de vezi: esti prost
M: in fine. ai programarea la ambasada? confirmata adica?
Cris: de ce ma intrebi?
M: ca sa stiu cum si ce.
Cris: da
Cris: la ambasada tre sa fiu pe 28feb, nu aveau mai devreme, am incercat
M: ai incercat sa fugi de mine si nu te lasa americanii, god bless american embassy
Cris: era pe 23, da pica miercuri, si-am zis ca sa fie intr-o luni, ca poate vineri, samb , dum mergem si noi pe la un predeal...inca mai sper
Cris: da vad ca sper degeaba
M: la ...predeal?
Cris: da unde? in tenerife?
M: mda. habar nu am... dar, pe bune, tu chiar nu simti asa, ca o sa am o problema de...adaptare?
Cris: adaptare la ce? la mine? la mediu?
M: 2 din 2! bravo!
Cris: ok
Cris: am inteles mesajul
M: sau la noua tine si la celalalt mediu
Cris: mergem pe varianta 2…
M: a! corect, iar asta nu exclude un predeal
M: si nici niste tenerife
Cris: mai degraba bali, c-au fost bune afacerile :) sau maldive...inca ma mai gandesc...
M: ati cumparat pestisorul de aur? sau melcu'  e magic?
Cris: si una, si alta……..
M: mdap. si una si alta. whatever that means……..
Cris: irina ce mai zice...
Cris: ?
M: irina loghin?
Cris: nu, marinescu
M: who da fuck is irina marinescu? ca marinescu stim cine e: e un alt fel de ionescu...
Cris: aaa… o dai de gard, avem si noi sursele noastre...nu numa tu...
M: aveti pe dracu. facebook nu e sursa
Cris: pt incepatori, e
M: si nici cacealmaua nu aduce informatii, cum mi-a adus mie mai sus, hehe
Cris: ok
M: try again
M nu mai try again?
M: bai, asa de indiferent va sunt?
M: s-a oprit netul, e 2325, era si cazul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu